Νέα έρευνα δείχνει τις τάσεις στον τρόπο που οι Έλληνες καταναλώνουν τηλεοπτικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με τα Νέα, τροφή για προβληματισμό (στα στελέχη της τηλεόρασης) δίνουν τα πορίσματα έρευνας για τον μετασχηματισμό του τρόπου τηλεθέασης και κατανάλωσης του τηλεοπτικού περιεχομένου.
Φαίνεται δηλαδή να αποκρυσταλλώνεται η τάση μετατόπισης μερίδας καταναλωτών από τον παραδοσιακό τρόπο ψυχαγωγίας, δηλαδή μέσω των καναλιών, σε διασκέδαση μέσα από ιντερνετικές ψηφιακές μεταδόσεις (streaming).
Αν και η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι το κυρίαρχο μέσο ψυχαγωγίας, η επιλογή παρακολούθησης οπτικοακουστικών προγραμμάτων από τα νέα μέσα (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες, οικιακοί και φορητοί υπολογιστές) μέσω του διαδικτύου κερδίζει έδαφος στο πέρασμα του χρόνου.
Η επιλογή παρακολούθησης μέσω ψηφιακής μετάδοσης το 2014 διαμορφώθηκε στο 86% έναντι του 77% που απέσπασε η τηλεόραση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν σε προσωπικές συνεντεύξεις άνθρωποι ανεξαρτήτως φύλλου – αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της χώρας- στην έρευνα ερωτηματολογίου της ConsumerLab της Ericsson.