H Χαλκιδική μάγεψε και τους Βρετανούς

Οι ελληνικές σημαίες που ανέμιζαν έξω από την κεντρική είσοδο της έκθεσης World Travel Market στο Λονδίνο, έδωσαν το στίγμα της τάσης που επικρατεί στον τουριστικό κόσμο της Ευρώπης.

Visitors at World Travel Market 2012

Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρωτοκαθεδρία των επιλογών με δημοφιλείς και ανερχόμενους προορισμούς να διεκδικούν πτήσεις και συμβόλαια με tour operators.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε αισθητή την παρουσία του προορισμού μέρες πριν την έναρξη της έκθεσης, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο Τουριστικός Οργανισμός SUNVIL. Στον εκλεπτυσμένο χώρο της Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Η πρωτοτυπία της παρουσίασης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο ότι για πρώτη φορά ένας μεγάλοςTour Operator ξεκινάει το πρόγραμμά του στον προορισμό με ναυαρχίδα τη μικρότερη γεωγραφικά περιοχή που στην περίπτωση της Χαλκιδικής είναι το νησάκι της Αμμουλιανής. Το SUNVIL προωθεί μικρά, αυθεντικά καταλύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο και για το 2015 οργανώνει πρόγραμμα σε 15 μονάδες της Χαλκιδικής.

Ο Πρόεδρος του SUNVIL, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) επισκέφθηκε το stand του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και συνομίλησε με τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κο Ιωάννη Γιώργο σχετικά με την προώθηση του προορισμού στην αγορά της Αγγλίας.

Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής τωνTour Operators και των Τουριστικών Πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο. Η έκθεση ήταν φόντο δεκάδων συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες αλλά και δημοσιογράφους. Πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν ήδη την περιοχή με κάποιο από τα FAM TRIPS που διοργανώθηκαν ενώ όσοι δεν ήρθαν, δήλωσαν συμμετοχή για το 2015.

Η Χαλκιδική κτίζοντας σταδιακά ένα δίκτυο με κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος, σταθεροποιεί την παρουσία της στην αγορά της Αγγλίας.

Το 2015, με παρουσία στις μπροσούρες των 4 μεγαλύτερων tour operators που δουλεύουν την Ελλάδα (OLYMPIC, SUNVIL, CYPLON, TUI) και δεκάδων online γραφείων, η Χαλκιδική αυξάνει σταδιακά τις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται.

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τραπεζαρία: Τέλος εποχής

Έχεις, δεν έχεις τραπεζαρία στο σπίτι σου, αυτό το κείμενο σε αφορά.

Τι αποκαλύπτει για εσένα η διακόσμηση του σαλονιού σου;

Αν αγαπάς τις εντάσεις, είσαι δημιουργικός...

Διακόσμηση Σαλονιού: Οι καναπέδες που πρέπει να αποφύγεις σύμφωνα με τους designers – Δεν αντέχουν στον χρόνο!

Επειδή αποτελεί επένδυση και όχι κάτι που αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι, αξίζει να τον επιλέξεις με βάση τη διαχρονικότητα και όχι τη μόδα

Η φωνή των γυναικών στην Αθήνα

Χάρης Δούκας: «Δίνουμε βήμα στη φωνή των γυναικών»

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Το πρώτο 100% «πράσινο» αεροδρόμιο στην Ευρώπη

Ενεργειακά αυτόνομος εντός του 2025 Τον τίτλο του πρώτου πλήρως «πράσινου» αεροδρόμιου στην Ευρώπη...

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...