Το μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχεται από την γερμανική εταιρεία Sunfire, η οποία βρήκε έναν τρόπο να δημιουργήσει συνθετικό καύσιμο με ικανοποιητική απόδοση από νερό και διοξείδιο του άνθρακα.
Συγκεκριμένα, η μηχανή που κατασκεύασε εκμεταλλεύεται ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (νερό, αέρα, ήλιο κλπ.) για την παραγωγή ατμού, από τον οποίο διαχωρίζει το υδρογόνο. Στη συνέχεια χρησιμοποιεί το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με το υδρογόνο (διαδικασία Fischer-Tropsch) για τη δημιουργία συνθετικού υγρού καυσίμου όπως βενζίνη, diesel ή κηροζίνη. Η εταιρεία υπόσχεται απόδοση 50%, δηλαδή συγκρίσιμη με αυτή των σημερινών κινητήρων diesel και ανώτερη των κινητήρων βενζίνης (14-30%), ενώ υπάρχει η πιθανότητα να φτάσουν και μέχρι το 70%.
Σύμφωνα με τον CTO της Sunfire, το επόμενο βήμα είναι η δοκιμή σε βιομηχανική κλίμακα και φυσικά θα πρέπει να ξεπεραστούν διάφορα γραφειοκρατικά ζητήματα για να προχωρήσουν σε πραγματική εφαρμογή ενός συνθετικού καυσίμου.