Μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας και περίπου 500.000 πωλήσεις, το σουπερμίνι της Audi περνά από ένα διακριτικό αλλά ουσιαστικό facelift.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, το ανανεωμένο A1 διαθέτει διαφοροποιημένη μάσκα, νέα φώτα και πλουσιότερη χρωματική παλέτα και αξεσουάρ εξατομίκευσης. Ακόμα, οι ελαφρώς διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες χάρισαν άλλους δύο πόντους στο μήκος του A1, φτάνοντας τα 3,98 m.
Στο εσωτερικό, διακρίνονται νέα διακοσμητικά, νέες ταπετσαρίες και ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Επιπλέον το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι και η ανάρτηση έχουν επαναρυθμιστεί, με τον έξτρα εξοπλισμό να περιλαμβάνει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
Το σημαντικότερο τμήμα της ανανέωσης όμως εντοπίζεται στην γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της γερμανικής φίρμας 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε στην παραγωγή τον 1.0 TFSI του Ομίλου. Η βασική έκδοση κινητήρα, που αντικαθιστά την 1.2 TFSI των 86 ίππων, είναι ο νέος 3κύλινδρος τούρμπο 1.0 TFSI με 95 ίππους που σύμφωνα με τον κατασκευαστή καταναλώνει 4,3 lt/100 km και εκπέμπει 99 gr/km CO2. Ακολουθούν οι εκδόσεις με τον 1.4 TFSI στους 125 και στους 150 ίππους στην έκδοση CoD (+10 ίππους). Ο 1.4 twincharged TFSI των 185 ίππων αντικαταστάθηκε από τον 1.8 TFSI των 192 ίππων που πρωτοεμφανίστηκε στο ανανεωμένο VW Polo GTI.
Στους ντίζελ, η βάση πλέον αποτελείται από τον 3κύλινδρο 1.4 TDI ultra (το πρώτο ultra μοντέλο στην γκάμα του Α1) των 90 ίππων που καταναλώνει, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, 3,4 lt/100 km και εκπέμπει 89 gr/km CO2. Ο άλλος πετρελαιοκινητήρας είναι ο φρεσκαρισμένος 4κύλινδρος 1.6 TDI με απόδοση 115 ίππων.
Τέλος, όλοι οι κινητήρες μπορούν να εφοδιαστούν με το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic (στάνταρ στο 1.8 TFSI), ενώ στην κορυφή της γκάμα παραμένει ως έχει το τετρακίνητο S1 με τους 231 ίππους.