Τρεις συμβουλές από τον Steve Jobs

Πώς πέτυχε μια ιστορική για την Apple συμφωνία με την AT&T

Τον Ιούνιο του 2007, όταν πουλήθηκε το πρώτο iPhone της Apple, τα κινητά ήταν ήδη μία πολύ μεγάλη αγορά. Ωστόσο, η Apple κατάφερε να αποκτήσει το 30% αυτής της αγοράς μέσα σε μόνο δύο χρόνια, δηλαδή έως το 2009.

Ο Στιβ Τζομπς, σε μία σειρά συνεντεύξεων, αποκάλυψε πώς έπεισε την κολοσσιαία αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, AT&T, να δώσει στην Apple μία εντυπωσιακή συμφωνία, τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης των κινητών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Από τη συμφωνία προκύπτει ότι πέραν όλων των άλλων, η Apple λαμβάνει περίπου 10 δολάρια το μήνα από το λογαριασμό του κάθε χρήστη iPhone που είναι πελάτης της AT&T, ενώ η κολοσσιαία τεχνολογική εταιρεία ελέγχει τη διανομή, την τιμολόγηση και την πώληση των κινητών.

Ο Τζομπς κατάφερε να κλείσει αυτή τη συμφωνία χάρη στη δική του προσωπική εμπλοκή από τις αρχές ήδη του 2005.

Τρεις ήταν οι βασικές του αρχές:

– Η προσοχή στη λεπτομέρεια: Σύμφωνα λοιπόν με μαρτυρίες από την εξαντλητική διαπραγμάτευση, ο Τζομπς ήταν εντελώς διαφορετικός από οποιονδήποτε άλλο διευθύνων σύμβουλο. Είχε συναντηθεί αυτοπροσώπως με όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και είχε εξαντλητικές συζητήσεις για όλες τις λεπτομέρειες. Πίστευε ότι, ειδικά στο νέο ξεκίνημα, η αρχή είναι το παν.

– Πρέπει να κάνεις τους συνομιλητές σου να μοιραστούν το όραμά σου: Ο Τζομπς πίστευε ότι αν είναι κάποιος επιχειρηματίας με όραμα και έχει κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε για να εξηγήσει στους συνεταίρους του το όραμά του και αυτοί δεν το καταλαβαίνουν, τότε πρέπει να κάνει κάτι τολμηρό.

Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων με την AT&T, ο Τζομπς προσφέρθηκε να γράψει μία επιταγή για 1 δισ. δολάρια (τότε η Apple είχε 5 δισ. δολάρια σε ρευστότητα) σε περίπτωση που χαλάσει η συμφωνία για το iPhone. Με αυτό ήθελε να δείξει τη βεβαιότητα ότι θα πάει καλά η συμφωνία.

– Τρίτη συμβουλή, να φτιάχνεις και να υπερασπίζεσαι εξωφρενικά αιτήματα: Έτσι εξηγείται το πώς ο Τζομπς κατάφερε να κάνει τη συμφωνία με την AT&T τόσο κερδοφόρα για την εταιρεία.

Από την άλλη, μπορεί και η αποφασιστικότητα να πετύχει τα εξωφρενικά αιτήματα να τον έκανε τόσο πετυχημένο.

Πηγή: newsbeast.gr

 

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Η Inalan υπερήφανος χορηγός στον Πανιώνιο Volley: Στήριξη με ουσία !

Η Inalan υπερήφανος χορηγός στον Πανιώνιο Volley: Στήριξη με ουσία ! Η Inalan, ως επίσημος...

Unveiled: The Fine Art Lens of NikZik

Το 47 Circles Παρουσιάζει την Έκθεση 'Unveiled: The Fine Art Lens of NikZik' –...

Με ταχύτητες «Inalan» το Kallithea Speed 2025!

Η INALAN ως Μέγας Χορηγός του Kallithea Speed 2025: Υποστηρίζοντας την ταχύτητα, την καινοτομία...

Το 1555 εξελίσσεται: Νέες υπηρεσίες για πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση

Η καθημερινή επικοινωνία των πολιτών με το κράτος γίνεται πιο άμεση, πιο αποτελεσματική και...

“Χρυσή” η INALAN για την πιο “πράσινη” οπτική ίνα !

Χρυσό Βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρία INALAN στην κατηγορία "Green Telecommunication Service" στη τελετή απονομής βραβείων...

ΑΣ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ – Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ INTERNET

Θέλεις πραγματικά το ταχύτερο και πιο οικονομικό Internet σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Αυτές τις Απόκριες,...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

“Χρυσή” η INALAN για την πιο “πράσινη” οπτική ίνα !

Χρυσό Βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρία INALAN στην κατηγορία "Green Telecommunication Service" στη τελετή απονομής βραβείων...