Ένα ακόμη τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Ειδομένη- Προμαχώνα) από τον Ψαθόπυργο έως την ευρύτερη περιοχή του Ρίου, συνολικού μήκους 10,5 χιλιομέτρων επί του άξονα Κόρινθος- Πάτρα, δημοπρατείται από την ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως επισημαίνει, σε ανακοίνωσή της η ΕΡΓΟΣΕ, το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ, με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωσή του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.
Σύμφωνα με την κοινή απόφαση υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης, η εν λόγω εργολαβία θα χρηματοδοτηθεί, μαζί με την εργολαβία του τμήματος Αίγιο- Ψαθόπυργος που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, από το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF) 2014- 2020, στο πλαίσιο κονδυλίου ύψους 580 εκατ. ευρώ κοινοτικής συνδρομής.
Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις και αποσκοπεί στον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών με σιδηρόδρομο, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα και την υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου αλλά και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.
Στο έργο, σύμφωνα με το newsit.gr, περιλαμβάνονται και οι παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των λοιπών δικτύων, στα σημεία που θίγονται από τις κατασκευές. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε περίπου 174 εκατ. ευρώ και η διάρκεια κατασκευής του είναι 36 μήνες.