Τα 5 καλύτερα αυτοκίνητα που θα δούμε μέσα στο 2015

Το 2015 είναι εδώ και έφτασε η ώρα να δούμε τι θα μας φέρει στον χώρο της αυτοκίνησης.

Επιλέξαμε τα 5 αυτοκίνητα που μας κίνησαν το ενδιαφέρον.

Για να τα δούμε…

BMW Σειρά 2 Cabrio

BMW2Cabrio

Τον Φεβρουάριο ξεκινά το λανσάρισμα της BMW Σειρά 2 Cabrio, συμπεριλαμβανομένης της BMW M235i Cabrio που έχει εξελιχτεί από την BMW M Performance.

Ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση, παράλληλα με τη BMW Σειρά 2 Coupe, σπορ χαρακτηριστικά BMW Cabrio και σαφής οπτική διαφοροποίηση από τα μοντέλα της BMW Σειράς 1, είναι τα στοιχεία που διακρίνουν την ανοικτή έκδοση της σειράς 2.

Το καινούργιο μοντέλο διαθέτει νέα, ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή με πρόσθετη μόνωση και βελτιστοποιημένη ακουστική άνεση. Η οροφή ανοίγει και κλείνει σε 20 δευτ. πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 km/h αν χρειαστεί. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών αποχρώσεων οροφής: Black (στάνταρ), Anthracite με ασημί ιριδίζων και Brown επίσης με ασημί ιριδίζων (προαιρετικό).

Το νέο μοντέλο έχει οδηγοκεντρικό cockpit, υλικά υψηλής ποιότητας και φινίρισμα με ειδικές πινελιές για κάθε μοντέλο: κεντρική κονσόλα με στιλπνές μαύρες επιφάνειες γύρω από τα χειριστήρια ραδιοφώνου και κλιματισμού, χρωμιωμένα ένθετα για αεραγωγούς και αποκλειστικής σχεδίασης οθόνη ελέγχου κλιματισμού με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.

Η BMW Σειρά 2 Cabrio εξοπλίζεται με 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo στη BMW 228i Cabrio (180 kW/245 hp) και BMW 220i Cabrio (135 kW/184 hp). Τετρακύλινδρος diesel από τη νέα οικογένεια κινητήρων του BMW Group με τεχνολογία TwinPower Turbo και 140 kW/190 hp για τη BMW 220d Cabrio. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται προαιρετικά.

Η BMW M235i Cabrio «φορά» 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M Performance TwinPower Turbo και 240 kW/326 hp.

Mercedes-AMG GT

_dsc1883

Με τη νέα Mercedes-AMG GT, η εταιρεία sport αυτοκινήτων Mercedes-AMG κινείται προς μία νέα, κορυφαία κατηγορία sport αυτοκινήτων. Το μοντέλο GT είναι το δεύτερο sport αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Mercedes-AMG. Ο σχεδιασμός με τον εμπρός κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με διάταξη transaxle και η έξυπνη, ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο αποτελούν τη βάση για μία άκρως δυναμική εμπειρία οδήγησης. Ο επίσης νέος, εξελιγμένος κινητήρας AMG 4,0 l V8 biturbo υπογραμμίζει τις χαρακτηριστικές οδηγικές επιδόσεις της AMG. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα sport αυτοκινήτου σε εσωτερικά τοποθετημένους στροβιλοσυμπιεστές (“hot inside V”) και λίπανση ξηρού κάρτερ, ο οποίος διατίθεται σε δύο βαθμίδες απόδοσης ισχύος: ως GT ισχύος 462 ίππων και GT S ισχύος 510 ίππων. Η νέα έκδοση GT συνδυάζει δυναμική οδήγησης και κορυφαίες επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου με αξιοθαύμαστη καθημερινή πρακτικότητα και αποδοτικότητα που θέτει νέα πρότυπα σε αυτήν την κατηγορία.

Με αναλογία ισχύος προς βάρος της τάξεως των 3,08 κιλών ανά ίππο, η Mercedes-AMG GT S ανεβαίνει με αυτοπεποίθηση στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας της. Με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως 3,8 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ/ώ και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώ, υπόσχεται επιδόσεις γνήσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η έκδοση GT αποδεικνύει επίσης ότι η οικονομική λειτουργία και οι υψηλές επιδόσεις μπορούν να συμβαδίζουν με κατανάλωση 9,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC).

Η διάθεση των μοντέλων στην αγορά θα ξεκινήσει με την έκδοση Mercedes-AMG GT S στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2015, και θα ακολουθήσουν η έκδοση GT και η διάθεσή τους σε άλλες αγορές.



 

Honda Civic TypeR

honda+civic-type-r+1

Το νέο καυτό hatch – που αναμένεται στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις μέσα στο χρόνο χρόνου – θα είναι το πιο εξτρίμ Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

‘Ενας 2.0 i-VTEC κινητήρας τούρμπο, που αποδίδει ιπποδύναμη πάνω από 280 PS, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R – συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX.

Το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου μπουτόν ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode που υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων – Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Ένα ακόμα παράδειγμα της καινοτόμου φιλοσοφίας της Honda είναι το σύστημα διεύθυνσης’ ‘steer axis’. Για να υποστηρίξει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρου i-VTEC κινητήρα, το εμπρός σύστημα ανάρτησης του νέου Civic Type R περιλαμβάνει αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης. Αυτό ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του αυτοκινήτου.

Ford Mondeo

M_03

Το νέο Mondeo διατίθεται σε 4θυρα / 5θυρα αμαξώματα και σε wagon, εξελιγμένο ειδικά για την Ευρώπη – προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής, τεχνολογίες όπως προσαρμοζόμενους προβολείς LED της Ford, Inflatable Rear Seatbelts andMulti-Contour Seats και προηγμένη σχεδίαση.

Παράλληλα, το νέο μοντέλο διαθέτει συστήματα υποστήριξης του οδηγού, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν την ασφάλειας.

Η πλουσιότερη γκάμα κινητήρων του Mondeo θα περιλαμβάνει το πρώτο Mondeo Hybrid, τον πρώτο στην κατηγορία χιλιάρη Ecoboost και το νέο 1.5 EcoBoost σε επίπεδο βενζινοκινητήρων και το νέο 2.0 TDCi diesel 210PS με διπλή, σειριακή υπερσυμπίεση

Η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Mondeo θα περιλαμβάνει τον 1.5 EcoBoost και τον 2.0 EcoBoost, δίπλα στον αποδοτικό και εκπληκτικά ισχυρό χιλάρη βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford.

Το νέο Mondeo θα προσφέρει επίσης έναν ισχυρό 2.0 TDCi diesel με σειριακή διπλή υπερσυμπίεση που θα αποδίδει ισχύ 210 PS και ροπή 450 Nm. Θα διατίθεται ένα μοντέλο τεχνολογίας ECOnetic, με κινητήρα 1.6 diesel και κορυφαίες εκπομπές CO2 94 g/km  και τις εκδόσεις 2.0 TDCi diesel με 150 PS ή 180 PS.

Opel Karl

OpelKarl1

Το ερχόμενο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου μικρού μοντέλου της Opel, που φέρει την ονομασία Karl. Το KARL διαθέτει  τα κλασικά στοιχεία ενός Opel, από τον high-tech, αθόρυβο, χιλιάρη, τρικύλινδρο κινητήρα μέχρι το  σύστημα infotainment IntelliLink. Το Opel KARL είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν ένα προσιτό αυτοκίνητο που συνδυάζει καθημερινή χρηστικότητα με άνεση και σύγχρονες τεχνολογίες.

Το Opel KARL πέρα από την ελκυστική του εμφάνιση, θα εντυπωσιάσει και με τις ‘ενδότερες’ αρετές του. Κάτω από το καπό, παρουσιάζει την πιο προηγμένη τεχνολογία κινητήρων Opel. Ο νέος 1.0 ECOTEC με 55 kW/75 hp, ένας υπερσύγχρονος, χιλιάρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με εντυπωσιακά αθόρυβη λειτουργία και απόδοση εξελίχθηκε ειδικά για το KARL. Οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν την ισχύ άριστα μέσω ενός σύγχρονου, μαλακού πεντατάχυτου κιβωτίου. Το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης του KARL έχουν ρυθμιστεί με κριτήριο την εξαιρετική ασφάλεια και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας του.

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αθήνα: η απόλυτη πόλη του κρασιού

Οι Financial Times γράφουν για τα δημοφιλή wine bars της Αθήνας

Γυναικοκτονία στους Αμπελόκηπους. Το πτώμα κρυμμένο στο πατάρι

39χρονος τηλεφώνησε στην αστυνομία και ισχυρίστηκε ότι σκότωσε την γυναίκα του

Πολιτικός σεισμός στη Γαλλία. Η Ευρώπη φοβάται!

Βαθαίνει το πολιτικό αδιέξοδο στην χώρα. Αναπόφευκτες οι συνέπειες για την υπόλοιπη Ευρώπη.

SANTA CLAUS KINGDOΜ | Ζήστε τη Μαγεία των Χριστουγέννων εκεί που τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα | Έως 3 Ιανουαρίου στο M.E.C.

SANTA CLAUS KINGDOΜ Το πιο Παραμυθένιο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο της Ελλάδας ταξιδεύει στον κόσμο παρέα με...

Σταμάτης Κραουνάκης «Τ’ Αηδόνια Του Χειμώνα» || στο Θέατρο Άλσος από τις 22 Δεκεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 20.30.

Σταμάτης Κραουνάκης «Τ’ Αηδόνια Του Χειμώνα» στο Θέατρο Άλσος από τις 22 Δεκεμβρίου και κάθε...

Aνοίγει και πάλι τις πύλες της η Παναγία των Παρισίων

Ακόμα όρθια η Notre-Dame 900 χρόνια μετά !

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ