Πόσες φορές δεν μας τύχει μετά την επιστροφή από ένα ταξίδι είτε αναψυχής είτε για επαγγελματικούς λόγους, να διαπιστώνουμε ότι έχουμε ξεχάσει κάποιο αντικείμενο. Όταν πρόκειται για κάποιο αντικείμενο ή προϊόν προσωπικής περιποίησης η απώλεια δεν είναι σημαντική. Τι γίνεται όμως όταν πρόκειται για κάποιο αγαπημένο ένδυμα, αντικείμενο ή ακόμη και για φορητούς υπολογιστές.
Η επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων ειδικά από το εξωτερικό είναι μια διαδικασία της οποίας το κόστος μπορεί να μην είναι απαγορευτικό, είναι όμως μια διαδικασία χρονοβόρα που κρύβει μεγάλη ταλαιπωρία. Αυτή ακριβώς τη διαδικασία -την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων- έρχεται να απλοποιήσει μια ελληνική startup, της οποίας το όνομα περιγράφει επακριβώς ποιο είναι το αντικείμενό της: Deliverback.
Το Deliverback είναι μια δωρεάν υπηρεσία για τα ξενοδοχεία που επιστρέφει τα ξεχασμένα αντικείμενα των πελατών τους. Μέσα από μια εύκολη και γρήγορη online διαδικασία, αφού o πελάτης ενός ξενοδοχείου συμπληρώσει τα στοιχεία του που αφορούν το αντικείμενο που ξέχασε και τη διεύθυνση στην οποία θέλει να παραλάβει το ξεχασμένο του αντικείμενο, το Deliverback δίνει εντολή σε συνεργαζόμενες courier και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ξεχασμένο δέμα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό εύκολα και γρήγορα γλιτώνοντας χρόνο από το ξενοδοχείο.
Χρόνο όμως γλυτώνει και ο πελάτης του ξενοδοχείου, καθώς η εναλλακτική που έχει είναι να μιλήσει με το ξενοδοχείο και στη συνέχεια να βρει από μόνος του μια εταιρεία courier και να κάνει τις συνεννοήσεις.
Η startup έχει συνάψει συνεργασία με περισσότερα από 800 ξενοδοχεία και μεγάλες αλυσίδες, όπως Hilton, Marriot, Intercontinental, Blue Palace. Ωστόσο τη φετινή χρονιά, προχώρησε ένα βήμα πιο μακριά, καθώς ήρθε σε συμφωνία για να προσφέρει την υπηρεσία της στα επιβατικά πλοία της Seajets, χώροι όπου επίσης τα ξεχασμένα αντικείμενα είναι συχνό φαινόμενο.
Την ιδρυτική ομάδα του Deliverback την απαρτίζουν 4 ιδρυτικά μέλη (Αυγενάκης Γιώργος, Ζαχαρτζής Γιώργος, Καρατζά Ελισάβετ, Γιουλδάσης Στράτος) με εμπειρία τόσο στον τουρισμό οσο και στην τεχνολογία και στις online πλατφόρμες. Παράλληλα η ευρύτερη ομάδα απαρτίζεται από επαγγελματίες που βοηθούν καθημερινά στην υποστήριξη των ξενοδοχείων καθώς και στην τεχνική ανάπτυξη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία της εταιρείας με τη Seajets για την επιστροφή των ξεχασμένων αντικειμένων από τα καθημερινά ακτοπλοϊκά δρομολόγιά της.
Πηγή: moneyreview