Τα έργα της ΑΔΜΗΕ, για την διασύνδεση του υποθαλάσσιου αγωγού ηλεκτροδότησης Αττικής – Κρήτης αναμένεται να προκαλέσουν σημαντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις σε έναν από τους κεντρικότερους άξονες του λεκανοπεδίου και κατεπέκταση σε όλο το οδικό δίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα οι οδηγοί που κινούνται στην λεωφόρο Αθηνών και στη συνέχεια στη Νέα Εθνική Οδό (ΝΕΟΑΚ), με κατεύθυνση προς Κόρινθο θα πρέπει να γνωρίζουν πως ο χρόνος της διαδρομής τους θα αυξηθεί σημαντικά(Η κυκλοφορία στο ύψος της Ελευσίνας διεξάγεται από μία λωρίδα κυκλοφορίας).
Το γεγονός θα πρέπει να λάβουν και υπόψιν τους όσοι θα κινηθούν ενόψει του τριήμερου της Καθαράς Δευτέρας αλλά και του τριημέρου της 25 Μαρτίου προς την Πελοπόννησο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η άδεια που έχει δώσει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής για την κατάληψη του οδοστρώματος στην περιοχή της Ελευσίνας είναι για πέντε μήνες! Το έργο είναι πολύ σημαντικό αλλά προφανώς η εποχή που εκτελείται δεν είναι κατάλληλη, ενόψει της τουριστικής περιόδου που αυξάνει σημαντικά τις ανάγκες των μετακινήσεων και της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σύμφωνα με το Σύμβουλο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Κίμωνα Λογοθέτη, ο οδικός άξονας λεωφόρος Αθηνών – Νέα εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου αποτελεί έναν από τους κεντρικότερους δρόμους του λεκανοπεδίου που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Δυτική Αττική και την Περιφέρεια της Αττικής με την Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές οδικές αρτηρίες για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις μεταφορές. Συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το εφοδιαστικό κέντρο διαχείρισης εμπορευμάτων του Θριασίου Πεδίου ενώ παράλληλα είναι ο δρόμος που οδηγεί στην βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου και την επισκευαστική ζώνη της Ελευσίνας.
Πηγή: Κίμωνας Λογοθέτης