Εν μέσω αντιδράσεων και έπειτα από σχετική εισήγηση του δημάρχου της Αθήνας Χάρη Δούκα, το δημοτικό συμβούλιο κατά πλειοψηφία αποφάσισε να ενοικιάσει τον υπαίθριο χώρο του κλειστού γηπέδου του Κβο Ντό στο Νέο Φάληρο, προκειμένου να δοθεί λύση στο καθημερινό μποτιλιάρισμα με τα τουριστικά λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας.
Το χώρο ο δήμος θα τον νοικιάζει από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε. (ΕΤΑΔ Α.Ε.) και θα τον παραχωρεί στις εταιρείες για να σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία τους μετά την αποβίβαση και πριν από την επιβίβαση των τουριστών στην Αθήνα, ενώ ο Δήμος αναλαμβάνει ναα πληρώνει ενοίκιο μαζί με το ΦΠΑ 2.480 ευρώ τον μήνα.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση τα τουριστικά λεωφορεία θα παρκάρουν δωρεάν μεταξύ των ωρών 09.00 και 14.00, ενώ ο Δήμος Αθηναίων θα βαρύνεται και με τη δαπάνη καθαρισμού του παραχωρούμενου χώρου και την άμεση αποκομιδή και απομάκρυνση των απορριμμάτων καθώς και για τη διαμόρφωση του χώρου.
Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση
Όπως τόνισε ο κ. Δούκας η πρόταση αυτή βρίσκει σύμφωνους όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού υπογράμμισε ότι σύντομα θα έρθει και λύση και για τα διώροφα ξεσκέπαστα λεωφορεία που επίσης παρκάρουν σε κεντρικά σημεία της πόλης για τις ανάγκες της τουριστικής βιομηχανίας.
Από την ψηφοφορία απείχε η δημοτική παράταξη «Αθήνα Ψηλά», με τον Κώστα Μπακογιάννη να σημειώνει ότι «μας ζητείται να ψηφίσουμε για κάτι χωρίς να γνωρίζουμε τον σχεδιασμό. Το λογικό θα ήταν να το δούμε ολοκληρωμένα, η διαδικασία είναι περίεργη”.
Η Ανοιχτή Πόλη ψήφισε υπέρ της πρότασης της Δημοτικής Αρχής με τον Κώστα Ζαχαριάδη να τονίζει ότι έπρεπε να βρεθεί άμεσα μία λύση.
Την έντονη αντίθεση του στον σχεδιασμό εξέφρασε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκος Σοφιανός, ενώ την πρόταση καταψήφισε και η Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα.
Στο ίδιο μήκος κύμματος και η Ελένη Παπαδοπούλου από τον συνδυασμό η Αθήνα Μας. “Δεν γίνεται σε άλλη πόλη στον κόσμο. Πληρώνει ο δημότης για να σταθμεύει δωρεάν το τουριστικό λεωφορείο που έχει απίστευτα κέρδη” υπογράμμισε η κ. Παπαδοπούλου.