Τρία βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών απέσπασε η Eurobank στο πλαίσιο των φετινών «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών».
Βραβεύτηκε στις ακόλουθες κατηγορίες του θεσμού: Επαγγελματίας της χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μάνατζερ της χρονιάς μεγάλης ομάδας στην εξυπηρέτηση πελατών (πάνω από 40 άτομα), Μάνατζερ της χρονιάς μικρής ομάδας στην εξυπηρέτηση πελατών (έως 40 άτομα).
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια λειτουργίας και πέντε χρόνια διοργάνωσης του θεσμού, με κεντρικό μήνυμα #proudtoserve. Τα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» αποτελούν τον θεσμό που σκοπό έχει να προωθήσει την ευγενή άμιλλα, την προβολή νεωτεριστικών πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών.