Μια παράγραφος στην πολιτική απορρήτου για τις Smart TVs της Samsung ευθύνεται για το κύμα αντιδράσεων που έχει προκληθεί τις τελευταίες ώρες εναντίον της εταιρείας, καθώς λίγο πολύ αναφέρει ότι η τηλεόραση καταγράφει οτιδήποτε λέει προφορικά ο χρήστης και στέλνει τα δεδομένα σε εξωτερικό συνεργάτη (third-party) για την ανάλυση τους, στο πλαίσιο των λειτουργιών φωνητικής αναγνώρισης.
“Please be aware that if your spoken words include personal or other sensitive information, that information will be among the data captured and transmitted to a third party through your use of Voice Recognition”
Η εταιρεία έσπευσε να διευκρινήσει ότι δεν διατηρεί τα δεδομένα των χρηστών ούτε τα μεταπωλεί σε third-party υπηρεσίες, απλά τα στέλνει σε third-party server για να εκπληρώσει το αίτημα του χρήστη για φωνητική αναζήτηση στην Smart TV. Επομένως, όταν ο χρήστης πραγματοποιεί φωνητική αναζήτηση, ο λόγος του μεταφέρεται σε κάποιον εξωτερικό server όπου γίνεται αναζήτηση και επιστρέφει το επιθυμητό αποτέλεσμα στην οθόνη.
Παρόλα αυτά, η Samsung δεν ονομάζει ποια είναι αυτή η third-party υπηρεσία και αρκείται σε μια όχι και τόσο καθησυχαστική απάντηση στην ιστοσελίδα TheDailyBeast:
“Η Samsung λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψιν της την ιδιωτικότητα των πελατών της. Όλες οι Smart TVs πληρούν τις προϋποθέσεις και τα πρωτόκολλα ασφαλείας της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης και της κρυπτογράφησης δεδομένων. Η φωνητική αναγνώριση, χάριν στην οποία είναι εφικτή η χρήση της τηλεόρασης με φωνητικές εντολές, είναι μια λειτουργία των Smart TVs που μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί από τον χρήστη. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή να αποσυνδέσετε την τηλεόραση από το δίκτυο WiFi”
Με δεδομένο ότι πρόκειται για βασικές λειτουργίες των Smart TVs, ποιος ο λόγος να το επενδύσεις τα χρήματα αν είναι απενεργοποιημένες;