Το Shazam, η γνωστή εφαρμογή που αναγνωρίζει τραγούδια, είναι έτοιμο να κάνει το βήμα παραπέρα.
Πώς; Αναγνωρίζοντας προϊόντα μέσα από την κάμερα του κινητού και δίνοντας στον χρήστη πληροφορίες για αυτά.
Δηλαδή με ένα ‘σκανάρισμα’ σε ένα κουτί δημητριακών για παράδειγμα, το Shazam θα δίνει πληροφορίες όπως είναι οι θερμίδες και η θρεπτική αξία τους, ή σε μία θήκη ταινίας DVD, οι πληροφορίες θα αναφέρουν πληροφορίες για την ταινία και link για την αγορά του soundtrack.
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί παλαιότερα με την εφαρμογή Google Goggles η οποία είναι μάλλον παραμελημένη από την εταιρεία, παρόλο που έτυχε καλής υποδοχής στις πρώτες εποχές του Android.
Τον περασμένο Ιανουάριο το Shazam κατάφερε να συγκεντρώσει χρηματοδότηση 30 εκ. δολαρίων και να προχωρήσει σε συμφωνίες με εκδότες και εταιρίες περιεχομένου, ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το νέο χαρακτηριστικό.