Θεαματική πτώση παρουσιάστηκε στα έσοδα της Rovio, της εταιρείας που δημιούργησε τα πασίγνωστα Angry Birds.
Η πτώση οφείλεται στην πτώση των εσόδων από τα προϊόντα Angry Birds, όπως παιχνίδια, ρούχα και γλυκίσματα.
Ακόμη, η τεράστια επιτυχία του 2009, οπότε το Angry Birds έγινε το νο1 επί πληρωμή παιχνίδι όλων των εποχών φαίνεται ότι είναι ανεπανάληπτη και πλέον λειτουργεί περισσότερο σαν “βαρίδι”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Rovio, το σύνολο των εσόδων από τις πωλήσεις έπεσε κατά 9%, στα 169εκ. δολάρια την περασμένη χρονιά, παρά το γεγονός ότι ο τζίρος από τα παιχνίδια mobile ανέβηκε κατά 16% στα 110,7εκ δολάρια εξαιτίας των νέων προσφορών.
Η Rovio, η οποία εκτός των άλλων κυκλοφόρησε και μια τηλεοπτική σειρά, επιχειρεί να φτιάξει “όνομα” στην ψυχαγωγία, να γίνει μια εκκολαπτόμενη Disney. Πολλά ποντάρει στην ταινία που έχει προγραμματίσει για το 2016.
Οι αναλυτές λένε ότι η Rovio άργησε να προσαρμοστεί στην ανοδική τάση των δωρεάν παιχνιδιών, τα οποία προσφέρουν αγορές εντός των εφαρμογών τους – in game purchases, αναφέρει το Reuters.