Ο Φέτελ πανηγύρισε έξαλλα την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Ferrari.
Το πέσιμο της καρώ σημαίας βρήκε το Φέτελ να πανηγυρίζει έξαλλα την πρώτη του νίκη με τη Ferrari που έγινε ακόμη πιο γλυκιά καθώς κέρδισε στα ίσα τις Mercedes είναι ο πρώτος που τα καταφέρνει στην υβριδική εποχή της F1, καθώς πέρυσι οι νίκες του Ρικιάρντο είχαν συνδυαστεί με προβλήματα ή συγκρούσεις στο γερμανικό στρατόπεδο.
Στρατηγική νίκης για τη Ferrari με δυο πιτ στοπ στο Φέτελ, ο Γερμανός ξεκίνησε με τη μέση γόμα, την άλλαξε στον 25ο γύρο βάζοντας πάλι μέση και στον 38ο έβαλε τη σκληρή για τους τελευταίους γύρους. Ο Ράικονεν απο την άλλη κατάφερε να ανέβει 4ος παρά το κλατάρισμα που είχε στην αρχή.
Σήμερα οι Mercedes έχασαν στα ίσα χωρίς να έχουν κάποιο πρόβλημα πέρα από τη στρατηγική τους που γέννησε πολλά ερωτηματικά. Μια ήττα για τα ασημί βέλη που είναι αρκετά οδυνηρή καθώς είναι εντός έδρας για το βασικό χορηγό της ομάδας, την Petronas.
Ο Φέτελ δήλωσε «Μάλλον οι Mercedes είχαν περισσότερα προβλήματα απ’ ότι περίμεναν. Δεν είχαμε εμείς όσα περιμέναμε, γι’ αυτό τους κερδίσαμε στα ίσα. Η επόμενη πίστα στην Κίνα είναι τελείως διαφορετική και θα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία. Νομίζω πως οι Mercedes αυτή τη στιγμή έχουν ένα μικρό θέμα με τη ζέστη. Εκτιμώ όμως πως θα είναι ξανά δυνατοί στην Κίνα. Συνήθως αυτοί δίνουν το ρυθμό σήμερα απλά εκμεταλλευτήκαμε την αδυναμία τους. Μου έλειψε το μεσαίο σκαλί του βάθρου και η σαμπάνια οπότε είναι σπουδαίο που επανήλθα μετά από μια δύσκολη χρονιά όπου δεν μπορούσα να οδηγήσω όπως ήθελα το μονοθέσιο. Φέτος το ζύγισμα του μονοθεσίου μου ταιριάζει όπως και στον Κίμι περισσότερο από πέρυσι. Η στρατηγική μας ήταν προφανώς άριστη, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Όταν ξαναμπήκαν οι οδηγοί της Mercedes εκπλαγήκαμε όλοι μας. Όπως είχαμε δει από την Παρασκευή δεν πήγαιναν και τόσο καλά με τη μέση γόμα. Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα ήλεγχα το ρυθμό και ήμουν σε θέση να προστατεύσω τα ελαστικά».
Η προηγούμενη νίκη της Ferrari ήταν στην Ισπανία το 2013 με τον Αλόνσο στην Ιταλική ομάδα είχαν να πανηγυρίσουν 22 μήνες από το μεσαίο σκαλί του βάθρου. H υπεροχή της SF15T πιστοποιείται και από την 4η θέση του Κίμι Ράικονεν παρά το κλατάρισμα που είχε στην αρχή.