GP Μαλαισίας: Η Ferrari επέστρεψε!

Ο Φέτελ πανηγύρισε έξαλλα την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Ferrari.

image_slshow_einzel_0_2

Το πέσιμο της καρώ σημαίας βρήκε το Φέτελ να πανηγυρίζει έξαλλα την πρώτη του νίκη με τη Ferrari που έγινε ακόμη πιο γλυκιά καθώς κέρδισε στα ίσα τις Mercedes είναι ο πρώτος που τα καταφέρνει στην υβριδική εποχή της F1, καθώς πέρυσι οι νίκες του Ρικιάρντο είχαν συνδυαστεί με προβλήματα ή συγκρούσεις στο γερμανικό στρατόπεδο.

Στρατηγική νίκης για τη Ferrari με δυο πιτ στοπ στο Φέτελ, ο Γερμανός ξεκίνησε με τη μέση γόμα, την άλλαξε στον 25ο γύρο βάζοντας πάλι μέση και στον 38ο έβαλε τη σκληρή για τους τελευταίους γύρους. Ο Ράικονεν απο την άλλη κατάφερε να ανέβει 4ος παρά το κλατάρισμα που είχε στην αρχή.

GP-Malaysia-Sebastian-Vettel-Ferrari-

Σήμερα οι Mercedes έχασαν στα ίσα χωρίς να έχουν κάποιο πρόβλημα πέρα από τη στρατηγική τους που γέννησε πολλά ερωτηματικά. Μια ήττα για τα ασημί βέλη που είναι αρκετά οδυνηρή καθώς είναι εντός έδρας για το βασικό χορηγό της ομάδας, την Petronas.

Ο Φέτελ δήλωσε «Μάλλον οι Mercedes είχαν περισσότερα προβλήματα απ’ ότι περίμεναν. Δεν είχαμε εμείς όσα περιμέναμε, γι’ αυτό τους κερδίσαμε στα ίσα. Η επόμενη πίστα στην Κίνα είναι τελείως διαφορετική και θα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία. Νομίζω πως οι Mercedes αυτή τη στιγμή έχουν ένα μικρό θέμα με τη ζέστη. Εκτιμώ όμως πως θα είναι ξανά δυνατοί στην Κίνα. Συνήθως αυτοί δίνουν το ρυθμό σήμερα απλά εκμεταλλευτήκαμε την αδυναμία τους. Μου έλειψε το μεσαίο σκαλί του βάθρου και η σαμπάνια οπότε είναι σπουδαίο που επανήλθα μετά από μια δύσκολη χρονιά όπου δεν μπορούσα να οδηγήσω όπως ήθελα το μονοθέσιο. Φέτος το ζύγισμα του μονοθεσίου μου ταιριάζει όπως και στον Κίμι περισσότερο από πέρυσι. Η στρατηγική μας ήταν προφανώς άριστη, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Όταν ξαναμπήκαν οι οδηγοί της Mercedes εκπλαγήκαμε όλοι μας. Όπως είχαμε δει από την Παρασκευή δεν πήγαιναν και τόσο καλά με τη μέση γόμα. Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα ήλεγχα το ρυθμό και ήμουν σε θέση να προστατεύσω τα ελαστικά».

Η προηγούμενη νίκη της Ferrari ήταν στην Ισπανία το 2013 με τον Αλόνσο στην Ιταλική ομάδα είχαν να πανηγυρίσουν 22 μήνες από το μεσαίο σκαλί του βάθρου. H υπεροχή της SF15T πιστοποιείται και από την 4η θέση του Κίμι Ράικονεν παρά το κλατάρισμα που είχε στην αρχή.

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τραπεζαρία: Τέλος εποχής

Έχεις, δεν έχεις τραπεζαρία στο σπίτι σου, αυτό το κείμενο σε αφορά.

Τι αποκαλύπτει για εσένα η διακόσμηση του σαλονιού σου;

Αν αγαπάς τις εντάσεις, είσαι δημιουργικός...

Διακόσμηση Σαλονιού: Οι καναπέδες που πρέπει να αποφύγεις σύμφωνα με τους designers – Δεν αντέχουν στον χρόνο!

Επειδή αποτελεί επένδυση και όχι κάτι που αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι, αξίζει να τον επιλέξεις με βάση τη διαχρονικότητα και όχι τη μόδα

Η φωνή των γυναικών στην Αθήνα

Χάρης Δούκας: «Δίνουμε βήμα στη φωνή των γυναικών»

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Το πρώτο 100% «πράσινο» αεροδρόμιο στην Ευρώπη

Ενεργειακά αυτόνομος εντός του 2025 Τον τίτλο του πρώτου πλήρως «πράσινου» αεροδρόμιου στην Ευρώπη...

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...