Φαίνεται πως το Spotify πρέπει να φοβάται καθώς ένας σκληρός αντίπαλος ορθώνεται μπροστά του.
Ο μουσικούς αλλά και παραγωγός Jayz Z έχει αποδείξει αρκετές φόρες πως είναι ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας. Αυτή τη φορά αποφάσισε να παίξει πολύ πιο επιθετικά και να διεκδικήσει τον χώρο της ψηφιακής αγοράς μουσικής. Επιστρατεύοντας μεγάλα ονόματα όπως η Beyonce, η Rihana, η Μαντόνα, ο Usher, οι Daft Punk, η Alicia Keys, ο Kanye West αλλά και πολλούς άλλους ο Jay Z δημιούργησε το Tidal.
Η καινοτομία που προσφέρει η νέα υπηρεσία είναι πως πλέον οι ίδιοι οι τραγουδιστές θα ανεβάζουν απευθείας τη μουσική τους στην πλατφόρμα με τους θαυμαστές και το κοινό να μπορεί να την απολαμβάνει με ελάχιστους περιορισμούς και δίχως μεσολαβητές.
Το Tidal αναμένεται να σπάσει κάθε ρεκόρ, καθώς αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα που ιδρυτές της είναι οι ίδιοι οι καλλιτέχνες, γεγονός που της παρέχει το πλεονέκτημα της αμεσότητας και της στοχευμένης διαφήμισης.
Σε αντίθεση με το Spotify το Tidal δεν θα παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο (30 ήμερες) αλλά θα ανταποκρίνεται στο 100% σε αυτό που πληρώνει ο χρήστης.
Η παρουσίαση της νέας πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα, στη Νέα Υόρκη σε μια τελετή γεμάτη λάμψη και γνωστά ονόματα, με τους ιδρυτές να υποστηρίζουν ότι το νέο εγχείρημα θα γράψει τη δική του σελίδα στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας.
“Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να πραγματοποιήσουμε μια από αυτές τις σπάνιες στιγμές στην ιστορία της μουσικής. Σήμερα ανακοινώνουμε την ίδρυση μια πλατφόρμας που ιδρύθηκε αποκλειστικά από καλλιτέχνες“, ανέφεραν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.
Το Tidal θα έχει παρόμοια μορφή με αυτή του Spotify, ωστόσο θα περιέχει στους χρήστες της μεγαλύτερες ταχύτητες και καλύτερη ποιότητα στην αναπαραγωγή ήχου και εικόνας. Η μηνιαία συνδρομή της υπηρεσίας θα είναι 9.95 δολάρια για την απλή έκδοση και 19.99 δολάρια για την έκδοση υψηλής ευκρίνειας και αποδοτικότητας.