[dropcap size=big]Μ[/dropcap]ε το μήνυμα «πλούσια γεύση», το διαφημιστικό σποτ της Agadir, της δημοφιλέστερης αλυσίδας χάμπουργκερ στο Ισραήλ, δείχνει μια νεαρή άκρως αισθησιακή γυναίκα να αγκαλιάζει ένα πλούσιο αλλά ηλικιωμένο άνδρα.
Η εταιρεία βρίσκεται σε αναμμένα κάρβουνα, αφού οι χρήστες του Facebook αντέδρασαν αρνητικά από την πρώτη μέρα έναρξης της διαφημιστικής καμπάνιας καταγγέλλοντας τον σεξιστικό χαρακτήρα της.
Με το σλόγκαν «πλούσια γεύση» η διαφημιστική εκστρατεία δείχνει νεαρές ημίγυμνες γυναίκες να αγκαλιάζουν υπερ- ηλικιωμένους άνδρες που φορούν πανάκριβα χρυσά ρολόγια στους καρπούς τους. Οι άνδρες φαίνονται φιλάσθενοι και αδύναμοι. Στην σελίδα της, στο Facebook, η εταιρεία έχει αναρτήσει μάλιστα μια φωτογραφία όπου ο άνδρας φαίνεται να κάθεται σε αναπηρικό καροτσάκι ενώ σε μια άλλη, είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι.
Μία από τις λεζάντες λέει με νόημα «Μόνο για όσους έχουν πλούσια γούστα».
Σε απάντηση στην προκλητική διαφημιστική καμπάνια της Agadir, οι χρήστες των Social Media την υποβάθμισαν στα 1,3 αστέρια με αποτέλεσμα η εταιρεία να αφαιρέσει το εργαλείο αξιολόγησης από την σελίδα της στο Facebook.
«Η εκστρατεία δεν υποβαθμίζει μόνο τις γυναίκες, που στα μάτια σας είναι χάμπουργκερ, κομμάτια κρέατος, αλλά και τους άνδρες που με τη δική σας λογική δεν μπορούν να είναι με μια γυναίκα αν δεν έχουν χρήματα να της προσφέρουν» ήταν ένα από τα σχόλια που δημοσιεύτηκαν στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook.
Ωστόσο, κάποιοι άλλοι σχολίασαν ότι η θύελλα που προκλήθηκε στα social media κατά της διαφημιστικής εκστρατείας της Agadir και η εκτεταμένη δημοσιότητα που έλαβε το ζήτημα ήταν ακριβώς αυτό που η εταιρεία είχε στο μυαλό της.
Posted by AGADIR – אגאדיר on Thursday, August 6, 2015