Τα πάντα σήμερα είναι η εικόνα στο διαδίκτυο. Έτσι μια νέα πλατφόρμα έρχεται να βοηθήσει τα νέα brands που θέλουν να παρακολουθήσουν το όνομα τους.
Το on line monitoring έχει λάβει τα τελευταία χρόνια τεράστια αναγνώριση και αποκτά καθημερινά ολοένα και περισσότερους χρήστες.
Μια ανερχόμενη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον εν λόγω κλάδο είναι η Sidebar, η οποία έχει γίνει γνωστή για την πλατφόρμα Monitor που χρησιμοποιούν σήμερα αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις. Το 2009 όταν ο Δημήτρης Γιαννίτσαρος μαζί με τον Χάρη Ερμόπουλο, ο οποίος μέχρι τότε εργαζόταν στις ΗΠΑ για λογαριασμό της Google, ίδρυαν την Sidebar , η βασική λειτουργία της εταιρείας βασιζόταν σε διάφορα content sites, τα οποία εκμεταλλευόταν μέσω διαφημίσεων. Βλέποντας την ανοδική πορεία της εταιρείας και τις προοπτικές ανάπτυξης σε μια ανερχόμενη αγορά, το 2010 παίρνουν την απόφαση να παραιτηθούν και οι δύο από τις δουλειές τους για να ξεκινήσουν το Monitor.Τον Απρίλιο του 2011 η νέα πλατφόρμα έκανε την εμφάνισή της, προσελκύοντας αρχικά το ενδιαφέρον διαφημιστικών εταιρειών.
Πλέον το πελατολόγιο της περιλαμβάνει από μεγάλες διαφημιστικές, πολυεθνικές και εγχώριους ομίλους, έως μικρότερα agencies και brands, με περιορισμένο budget, που απευθύνονται στην Sidebar κυρίως για τις ανταγωνιστικές τιμές της. Πέρα από τις εταιρείες, χρήση της πλατφόρμας Monitor μπορούν να κάνουν τα κόμματα ή ακόμα και δημόσια πρόσωπα που θέλουν ανά πάσα ώρα και στιγμή να ενημερώνονται αναφορικά με τα όσα λέγονται για αυτούς.
To monitor είναι στην ουσία μια online μηχανή αναζήτησης, καταγραφής και αξιολόγησης αναφορών, από ελληνικά news sites, blogs και forums, και από Έλληνες χρήστες social media (facebook, twitter, youtube) που έχει αντικαταστήσει τον παραδοσιακό τρόπο της έντυπης αποδελτίωσης. Έχει αναπτυχθεί ειδικά για την ελληνική αγορά και είναι ένα από τα γνωστότερα και ανταγωνιστικότερα εργαλεία διαχείρισης φήμης και παρακολούθησης online δημοσιεύσεων, σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο όγκος των πληροφοριών που λαμβάνει είναι τεράστιος , αν λάβει κανείς υπόψη του πως καθημερινά καταγράφει περίπου 1 εκατομμύριο δημοσιεύσεις και πως διατηρεί μία σημαντική βάση δεδομένων των τελευταίων 3,5 ετών.
Το όφελος από τη χρήση μιας τέτοιας υπηρεσίας είναι μεγάλο για μια επιχείρηση, ιδίως όταν αυτή πρόκειται να χαράξει την επικοινωνιακή της πολιτική και να διαχειριστεί μια ενδοεταιρική κρίση, ή όταν θέλει να πάρει μια «γεύση» του τι γίνεται στην αγορά και σε τι θέση βρίσκεται η ίδια έναντι των ανταγωνιστών της.
Εκτός από το Μonitor , η Sidebar «τρέχει» αυτό το διάστημα δύο ακόμη projects. Το BlindChat, μια online πλατφόρμα chat και γνωριμιών, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να μιλούν απευθείας μεταξύ τους χωρίς να χρειάζεται να μοιράζονται προσωπικά στοιχεία εάν δεν το επιθυμούν, πέρα από τις απαραίτητες προτιμήσεις (φύλο, ηλικία κτλ) για να γίνει το σωστό matching, αλλά και το Pandalife, ένα εκπαιδευτικό διαδικτυακό παιχνίδι για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Με ένα προσωπικό άνω των 10 ατόμων αναζητά διαρκώς νέες συνεργασίες αλλά και νέα projects.