Η νέα νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή της Αθήνας

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για την έναρξη δρομολογίων σε μία νέα λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ που θα λειτουργεί κατά τις νυχτερινές ώρες. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια στη νέα γραμμή 400 Πειραιάς – Στ. Δουκ. Πλακεντίας.

Η νέα λεωφορειακή γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται σήμερα η γραμμή 3 του Μετρό, ενώνοντας το σταθμό Δουκ. Πλακεντίας στα σύνορα Χαλανδρίου-Αγ. Παρασκευής με το κέντρο του Πειραιά. Παρόμοια δρομολόγια εκτελούνται εδώ και πολλά χρόνια κάθε βράδυ κατά μήκος της γραμμής 1 του Μετρό από τη λεωφορειακή γραμμή 500 και κατά μήκος της γραμμής 2 από τη λεωφορειακή γραμμή 790.

Τα τελευταία χρόνια, κάτοικοι και δημοτικές αρχές στους δήμους από τους οποίους διέρχεται η λεωφόρος Μεσογείων (Παπάγου-Χολαργού, Αγ. Παρασκευής) ζητούσαν από τον ΟΑΣΑ να άρει τους περιορισμούς επιβίβασης-αποβίβασης που ισχύουν στη λεωφορειακή γραμμή Express Χ95 που λειτουργεί όλο το 24ωρο, αλλά και να επιτρέψει την επιβίβαση σε αυτή με τη χρήση απλού εισιτηρίου. Από την πλευρά του ΟΑΣΑ, το συγκεκριμένο αίτημα είχε απορριφθεί, ωστόσο είχε απαντηθεί πως θα εξεταζόταν η εύρεση κάποιας άλλης λύσης.

Επέκταση διαδρομής νυχτερινής γραμμής 790

Μία εκκρεμότητα ετών επιλύθηκε τις τελευταίες μέρες μέσω της επέκτασης της διαδρομής νυχτερινής λεωφορειακής γραμμής 790 (Γλυφάδα-Περιστέρι) για λίγες εκατοντάδες μέτρα, από τον σταθμό Περιστέρι του Μετρό μέχρι τον σταθμό Ανθούπολη.

Έτσι, από το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, η γραμμή φτάνει στον τερματικό σταθμό της γραμμής 2 του Μετρό ο οποίος άνοιξε το 2013. Από τότε, εδώ και μία δεκαετία, εκκρεμούσε και η επέκταση της διαδρομής της γραμμής από τον ΟΑΣΑ.

Οι νυχτερινές γραμμές του ΟΑΣΑ

Μετά και την ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 400, ο ΟΑΣΑ θα διαθέτει 4 λεωφορειακές γραμμές που λειτουργούν αποκλειστικά κάθε βράδυ:

400 Πειραιάς – Στ. Δουκ. Πλακεντίας
500 Πειραιάς – Κηφισιά (ΠΛ. Πλατάνου)
790 Γλυφάδα – Περιστέρι (Ανθούπολη)
Χ14 Σύνταγμα – Κηφισιά (Express)
Επιπλέον, όλο το 24ωρο λειτουργούν δύο ακόμα γραμμές:

040 Πειραιάς – Σύνταγμα
Τρόλεϊ 11 Άνω Πατήσια – Ν. Παγκράτι – Ν. Ελβετία
Το ίδιο συμβαίνει και με τις τέσσερεις λεωφορειακές γραμμές Express του Αεροδρομίου, για τις οποίες όμως ισχύει ακριβότερο εισιτήριο αλλά και περιορισμοί επιβίβασης-αποβίβασης και απευθύνονται μόνο σε όσους έχουν αφετηρία ή προορισμό το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

Το κυριότερο πρόβλημα πάντως των νυχτερινών γραμμών είναι η συχνότητα των δρομολογίων η οποία (με εξαίρεση τις γραμμές 040 και 11), φτάνει ή και ξεπερνά τη μία ώρα κάθε βράδυ τη στιγμή που η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.

 

Πηγή: Αλέξανδρος Λιάρος / athenstransport.com

Share it!

spot_img
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τραπεζαρία: Τέλος εποχής

Έχεις, δεν έχεις τραπεζαρία στο σπίτι σου, αυτό το κείμενο σε αφορά.

Τι αποκαλύπτει για εσένα η διακόσμηση του σαλονιού σου;

Αν αγαπάς τις εντάσεις, είσαι δημιουργικός...

Διακόσμηση Σαλονιού: Οι καναπέδες που πρέπει να αποφύγεις σύμφωνα με τους designers – Δεν αντέχουν στον χρόνο!

Επειδή αποτελεί επένδυση και όχι κάτι που αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι, αξίζει να τον επιλέξεις με βάση τη διαχρονικότητα και όχι τη μόδα

Η φωνή των γυναικών στην Αθήνα

Χάρης Δούκας: «Δίνουμε βήμα στη φωνή των γυναικών»

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Το πρώτο 100% «πράσινο» αεροδρόμιο στην Ευρώπη

Ενεργειακά αυτόνομος εντός του 2025 Τον τίτλο του πρώτου πλήρως «πράσινου» αεροδρόμιου στην Ευρώπη...

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αθήνα, Νέα Εποχή Τουριστικής Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Αυτόνομος τουριστικός προορισμός η πρωτεύουσα Η Αθήνα επανακάμπτει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αφήνοντας πίσω...