Στα τέλη Μαρτίου, η Google παραιτήθηκε ουσιαστικά από την ανάπτυξη του Google+, ανακοινώνοντας το διαχωρισμό του σε τρεις επιμέρους υπηρεσίες.
Οι λόγοι αυτής της “παραίτησης” εντοπίζονται στην απουσία ενεργών χρηστών, οι οποίοι σε σχέση με τους χρήστες της Google γενικά, μπορούν να θεωρηθούν και μηδενικοί. Με τέτοιους αριθμούς φυσικά το κοινωνικό δίκτυο της Google δε θα μπορούσε ποτέ να ανταγωνιστεί το Facebook.
Μερικοί πρώην εργαζόμενοι στην Google έδωσαν τις δικές τους ερμηνείες για την αποτυχία του g+ στο Business Insider:
- To Google+ φτιάχτηκε για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ίδιας της εταιρείας και όχι των χρηστών.
- Η Google άργησε να εστιάσει στο mobile
- Το Google+ ήταν αμφιλεγόμενο προϊόν και σημείο τριβής ακόμη και μέσα στην ίδια την Google
- Όταν παραιτήθηκε πριν ένα χρόνο ο Vic Gundotra, ο οποίος ήταν επικεφαλής του Google+ και συνέβαλε στην δημιουργία του, αυτό αποτέλεσε έκπληξη.